USLOVI KORIŠĆENJA

Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.

Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.

Nije moguće plaćanje robe pouzećem. Za potvrdu porudžbine smatra se avansna uplata od minimum 70% iznosa vrednosti celokupne robe.

Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu sopstevim dostavnim vozilom ili putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana.

Kupac može u zakonskom roku od 14 dana po prijemu, da poručenu robu vrati prodavcu bez ikakvog objašnjenja. Prodavac je u obavezi, da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos, izuzev troškova dostave robe.

Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povraćaja snosi Kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen račun.

Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili na drugi način oštećena, jer se u u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca, već se od ukupne vraćene sume odbijaju troškovi oštećene ambalaže.

Cameleon Home Art se obavezuje da ugovorenu a neisporučenu robu skladišti najkasnije 30 dana od dana predviđene isporuke. Nakon tog roka nije moguće garantovati kvantitativnu i kvalitativnu ispravnost robe. U slucaju odustajanja od naručene robe, Cameleon Home Art zadržava 40% od naručene vrednosti.

Cameleon Home Art garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.

U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasila profaktura, smatraće se da je kupoprodaja nije zaključena.

Troškovi dostave za pošiljke koje se mogu prevoziti kurirskom službom iznose 300 dinara.

Za proizvode koji svojim fizičkim svojstvima ne mogu se prevoziti kurirskom službom (lomljivi, gabaritni, postoji povećana opasnost defekta usred neodgovarajućeg transporta) kao što su sanitarije, pločice, kade, mozaici i sl. transport obavlja specijalizovani prevoznik i cena dostave se naknadno formira posebnim Ugovorom o transportu. Cena dostave zavisi od udaljenosti, težine i gabarita proizvoda.

Roba se isporučuje Kupcu lično ili osobi koju je Kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe u periodu od 9 do 17 časova, radnim danima i subotom.

Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva Kupca ili druge osobe predviđene ovim Uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto Kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, Prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.

Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.

Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.

U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.

Vaše proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta cmlhome.rs možete platiti na dva načina:

– Gotovinskom uplatom u salonu CML HOME ART, Hadžićeva 112, 18360 Svrljig
– Platnim karticama, uplatom na račun 160-255775-21

Napomena: U slučaju plaćanja platnom karticom vaša sredstva će biti rezervisana do momenta potvrde ili otkaza porudžbine od strane operatera internet prodaje.

Poslednji korak poručivanja: Klikom na dugme “NARUČITE” dobijate automatsku e-mail poruku na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje Prodavca će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle) i koji je rok isporuke ukoliko poručene proizvode trenutno nemamo na stanju.

Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo određene proizvode od više proizvoda koje sadrži vaša porudžbenica, pozvaće vas telefonom naš operater internet prodaje i obavestiti koji od poručenih proivoda nisu raspoloživi, a biće zatražena i vaša saglanost da vam isporučimo samo one proizvode koje ste poručili, a mi ih pritom imamo raspoložive na stanju. Nastojimo da stanje zaliha na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti prodaje postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.

U slučaju da nakon izvršenog poručivanja bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena (na primer umesto 1000 dinara, stoji cena 100 dinara), Prodavac će nastojati da Kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni proizvod važila u trenutku poučivanja. U tom slučaju Kupac ima pravo da poručeni proizvod plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.

Napomena: Cene na sajtu važe samo za kupovinu preko sajta i one se mogu razlikovati od cena koje su u prodajnom salonu CML HOME ART, stoga je neophodno konsultovati Prodavce o cenama, uslovima i rokovima isporuke za konkretne proizvode.

2.1 Obavezne informacije na e-commerce prodajnom mestu

2.1.1. Osnovni podaci o firmi

CAMELEON HOME ART
Adresa: Hadžićeva 112, 18360 Svrljig
Delatnost: izrada i prodaja nameštaja
Šifra delatnosti: 1413
Matični broj: 17502409
Poreski broj: 103016976
Web adresa: https://cmlhome.rs/
Kontakt telefon: +381 18 821 071 i +381 18 823 666
Kontakt e-mail: info@cmlhome.rs

2.1.3. Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

2.1.4. Kontakt podaci – korisnički servis

Adresa: Hadžićeva 112, 18360 Svrljig
Kontakt telefon: +381 18 821 071 i +381 18 823 666
Kontakt e-mail: info@cmlhome.rs

2.1.5. Dostava robe i eventualna ograničenja

Isporuku proizvoda poručenih na sajtu info@cmlhome.rs vrši kurirska služba Postexpress na teritoriji Republike Srbije. Ukoliko je proizvod većih dimenzija, pa kurirska služba ne može da izvrši dostavu, angažujemo sopstveno vozilo i sa klijentima dogovaramo detalje oko isporuke. Isporuka kurirskom službom Postexpress-om kao i našim vozilom je BESPLATNA. Rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je 2 do 5 radnih dana od evidentiranja uplate za robu sa lagera.

Ukoliko traženi proizvod trenutno nemamo na stanju, možemo da ga proizvedemo u roku do maksimalno 30 dana uz dodatnu mogućnost da Kupac izabere materijal / boju. Za robu koja se posebno poručuje, Prodavac će kontaktirati Kupca i informisati ga o očekivanom prispeću robe i očekivanom datumu raspoloživosti robe. Zbog povećane količine narudžbina tokom sezonskih sniženja vremenski period isporuke može se produžiti do 7 radnih dana. Rok počinje kada uplatu potvrdi internet prodavnica ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

2.1.6. Politika reklamacija

Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta cmlhome.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu cmlhome.rs izvrši kupovinu.

Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Na robu kupljenu kod Prodavca potrošač reklamaciju može izjaviti na jedan od sledećih načina:
• Fizičkim dolaskom u prodajni salon: usmenim izjavljivanjem reklamacije, predajom pismenog podneska i predajom pismenog podneska na trajnom nosaču zapisa (CD),
• Pismom, na adresu Prodavca na adresi Hadžićeva 112, 18360 Svrljig, sa naznakom: Za službu reklamacija
• Telefonom, pozivom na broj +381 18 821 071 i +381 18 823 666
• Elektronskom poštom na adresu info@cmlhome.rs.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
a. Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
b. Dostavi popunjen reklamacioni list.
c. U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u nakraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu.

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:
a. Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće
b. Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće. Povrat novca Potrošaču izvršiće se elektronskim putem na tekući račun Potrošača u roku od 15 dana od dana reklamacije.

2.1.7. Zaštita privatnosti korisnika

U ime firme Cameleon Home Art obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Cameleon Home Art (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

2.1.8. Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

2.1.9. Povraćaj sredstava

Prodajno mesto može koristiti sledeću izjavu: „U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Cameleon Home Art je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

2.1.10 Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

BESPLATNA DOSTAVA

Za sve narudžbine

BRZA DOSTAVA

Proizvodi će biti dostavljeni u roku od 7 dana

KORISNIČKA PODRŠKA

Naš tim podrške Vam odgovara u roku od 24h

Leave your phone number. We will call you back soon!
Callback request sent! We will contact you soon.
Error sending callback request! Please try again!
Write a email to us!
Email sent! We will contact you soon.
Error sending email! Please try again!